فروشگاه اینترنتی ایران زمین
فروشگاه اینترنتی ایران زمین
بهترین ها را از ما بخواهید
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:خرید,موکن,خریدموکن,لوازم آرایشی, توسط amin |

موکن نخي آرايشي مرواريد

قیمت: 4500 تومان

موکن نخي آرايشي مرواريد به رنگ قهوه ای روشن براي از بين بردن موهاي اضافي صورت روشهاي مختلفي وجود دارد: يک روش که بند انداختن ميباشد که يك روش قديمي است كه آرايشگر يك سر نخ را با دندان گرفته و سر ديگر را با دست چپ ميگيرد سپس با دست راست خود قسمت ميانه نخ را توسط انگشتان نشانه و مياني خود بصورت يك حلقه در آورده و توسط آن اقدام به كندن موهاي زائد ميكند. براي راحتي عمل بند انداختن و عدم نياز به آرايشگاه ما دستگاه موکن نخي مرواريد را به شما بانوان محترم معرفي مي نماييم . با قراردادن بند آن بر روي پوست و با بازو بسته کردن اهرم هاي آن که همانند قيچي ميباشد موي زائد شما به دور نخهاي بند انداز تابيده شده و از ريشه بيرون مي آيد. طبق تصوير نخ از قبل به موکن بسته شده و تعدادي نخ اضافه هم درون بسته کالا قرار داده شده تا در صورت نياز طبق دستورالعمل روي جعبه مي توانيد به وسيله ببنديد. شما مي توانيد از هر نوع نخ آرايشي که در دسترس داريد بر روي اين دستگاه بسته و استفاده کنيد.

با صرفه ترین ,سریع ترین و ارزان ترین روش دریافت, خرید نقدی (واریز به حساب فروشنده) است. پس از واریز وجه فقط کافیست واریز را به وسیله پیامک و یا تلفنی اطلاع داده و کمتر از چند ساعت, کد رهگیری پستی سفارش را دریافت کنید. - شما میتوانید از طریق آدرس زیر مبلغ سفارش را واریز کرده و اطلاع دهید. www.variz-online.ir
در خرید نقدی (واریز به حساب فروشنده) دريافت سفارش با پست پيشتاز 2 الي 4 روز کاري و پست سفارشي 5 الي 8 روز زمان مي برد. - امکان پرداخت آنلاین در سایت وجود دارد. - در خرید نقدی کالا شامل 25 % تخفیف زیر قیمت درج شده روی جلد می باشد که با توجه به ارجینال بودن محصول و افزایش هزینه پست, بسیار به صرفه است. - در خرید پرداخت درب منزل تا اطلاع ثانوی بعلت برگشتی زیاد و ضرر فروشنده در خریدهای پرداخت درب منزل که برخی مشتریان هیچگونه تعهدی نسبت به دریافت سفارش ندارند این گزینه (پرداخت وجه به مامور پست) غیر فعال است.

برخی از ویژگیها
1) - ساخت ایران  2) - موکن نخی آرایشی  3) - شماره ثبت شرکت: 141775  4) - جهت از بین بردن موهای زائد  5) - 25% تخفیف برای مشتریانی که روش پرداخت وجه را تعیین کنند.


خرید موکن نخي آرايشي مرواريد

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

aamiin



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
نسیم باکس